Blogger Template by Blogcrowds

HUGE News!!


Whoah.. maka terpampangla gambar Tun Dr. Mahathir Mohammad diblogku. Kenapa? Karna aku terpilih oleh Uni utk menghadirkan diri ke "Talk" beliau di Putrajaya... Ahem! Thats huge!!! Hanya 3 orang dr Uni aku akan ke sana. I can't even believe I'm one of the three-some!
Tapi yang leceh aku kenala bwat research, takkan nk pegi "nganga" je kan? wakaka.. Tapi assignment sgt byk yg harus dibuat, namun akan ku siapkan supaya adala masa utk research pasal beliau dan topik talk beliau. Whoah, sgt esctatic nih! kembang-kempis idung, tp kena kontrol cun gak..haha..
Masa dpt call invitation pon kt dalam bas, paham2 la bas Metro, cam bunyik African Safari,
"Miss Norshahima, based on your result and participation of uni activities, you are invited to go to Tun **khhh** (gangguan tepon dan bas bising) talk"
Me: "Hah? Tun who?"
"Tun Maha **khhhh...**"
Me: "Come again? Who's talk??
"Ehem, Tun Mahathir, Miss.."
Maka, terpekik la aku dlm bas sbb hepi n terkejut..lantakla orang tgk, da tak igt apa da ku time tuh..heheh.. Best, best, nnti akanku post pengalamanku, Herm, nk beli buku otograp baru la... Erk! sgt membazir, takyah beli la, mintak beliau sign kt baju, then tanak basuh baju tu.. Gurau2..
Erm, kepada member yang komplen masa Chinese class aritu pasal my Understanding Muslim blog yang tak diupdate cm forever, nntila gue update, korang bizi, aku pon bizi gak..kehkeh.. tuepon kena bwat research gak.. takleh main taip ske2, nnti argument tak strong, sesedap je orang bom aku nnti.. sabar yek? hehe.. waa, da malam, ngorok time.. zzz..

0 comments:

Newer Post Older Post Home

MY AL-QURAN

Listen to Quran

BIG NUFF